önskelistor.

Om dyrga månaden fyller Ea och My TRE ÅR (vad hände???) och inte långt efter det är det jul. För ett par veckor sedan frågade jag dem vad de önskade sig. My var ensam med mig och Anders när vi ställde frågan och jag frågade Ea senare på kvällen. Så de har inte påverkat varandra :)
 
 
 
 
Mormor tingade dock-önskningen har koftönskningen (tror jag?), koftor har jag hittat på Lindex. Så fina! Böcker har vi massvis men jag tänkte kika på böcker från Sagolika förlag och Olika förlag samt fler Mamma Mu-böcker! Det vi redan köpt är Geomag samt magnetbokstäver! Drömmen hade varit ett köpa dem en lekstuga med, men det är inte helt lätt att hitta till bra pris och hur ska den fraktas hem!? Vi pratade även om en docksäng (vi har en dockvagn som det är huggsexa om - det gillar att bädda) och mer möbler till dockhuset. Jag har även sett att både Bosch och Black&Decker har små skruvdragare med tillbehör som nog skulle bli väl använt. Vi fortsätter klura :)
 
En "liten" hög med paket på tvåårsdagen :)