idag kommer mamma!

Igår mitt på dagen så fick jag ett sms om att mamma kommer idag! HURRAAAAAA! Så glad! Vi har inte träffats sen i juli så det var verkligen på tiden. Och så glad för barnens och mormors skull att de ska få träffas ♥ Berättade nyheten för barnen som fort jag kom hem igår och efter det gick My och sa "mommo" helt spontant av sig själv flera gånger, sötnos! Så igårkväll så fixade jag i vårat extrarum. Det har varit gästrum fram till för några veckor sedan då vi ställde sängarna på varandra för att frigöra golvyta så vi kunde få ordentlig plats med torkställning och låta strykbrädan stå uppställde hela tiden. Plus att vi verkligen öst in grejer där, sådant där en inte vet var en ska göra av. Men det blev så mysigt så! Även om ena sängen står framför en bokhylla och den andra framför garderoberna, hehe :)
 
Hur eller hur, mamma/mormor kommer och vi är så glada för det! Extra fint att jag och barnen är lediga torsdag-fredag! :D Så om ni inte hör av mig här så vet ni varför :)
 
 
Mammas/mormors krypin!
 
Hemma hos oss får sovande gäster nästan alltid något gott
tillsammans med sina handdukar :)