syntetstruts.

Anna undrade om dammvippa. How do you do it, liksom. Jo serni. Jag brukade alltid dammtorka med trasa och en hink med såpavatten. Blaskigt, tar lång tid samt blir fnasig om händerna. Ibland tar jag handdammsugaren med det lilla borstmunstycker, men batteriet räcker inte länge nog. Tadam(m) - DAMMVIPPA! Bara går över ytorna med dammvippan och efter varje sektion (eller rum eller hur man nu väljer att dela upp det, om man är som jag) så går jag ut och virrar runt dammvippan i händerna så dammet som fastnat däri får flyga fritt i naturen. Om jag fattat det rätt så är dammvippans "hår" statiskt så dammet dras till det och fastnar där i tills man fluffar av det. SJUKT SMART! Och det blir inte så knöligt att damma golvlisterna...
 
Jag köpte vår för typ en guldpeng på City Gross, tror jag. DO IT!
 
Den blå grejen till vänster är dammvippan. Det randiga till höger är en katt. Som heter Enok.
 
 
 
Annabanana

hahhaahha va go du är!!! Då vet jag ;)