zzzz.

Även om jag är morgonpigg är jag inget större fan av att stiga upp 04:15. Men det gjorde jag idag. Ska till Jönköping för utbildning i jobbet.

Fast det där med morgonpigg. Även om jag tycker det är väl tidigt så är jag ingen zombie. Jag är lite tröttare i ögonen än när jag stiger upp vanligt bara. Men annars inget konstigt. Men jag kan ju medge att jag längtar efter att gå och lägga mig, nästan mer imorgon eftersom jag tänker ta en sovmorgon på lördag bara för att jag kan.

Och att Flora var spattig och gick omkring på mig en bra stund vid kl 03:13 och sen sov hon själv som en stock när klockan ringde 62 minuter senare och låg som en tegelsten så jag knappt kom ur sängen.

Herregud vilket virrigt inlägg. Nåja. Har lyckats få i mig lite frukost och packat väskan med lite bra att ha. Så borsta lilla tanden och sånt där då. Hej svej och hoppas ni sover gott ett par timmar till!

Jag just nu.