pannkakor med mål.

Har ikväll ätit pannkakor med sylt och Falurågrut med herrgårdsost. Mycket trevlig middag som man borde äta oftare. Efter det har jag rensat i vår byrå i "hallen". Slängde en hel del och den blev typ tom, känns det som. Skönt. Sen har jag suttit och letat fram foton på Anders genom åren till en grej. Gud vad kul det är att kika på foton, mycket man minns med hjälp av dom! (Det är så knäppt att man känner sig tre kilo lättare när man rensar och har sig)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa i min bok (Sommar i New York), för imorgon ska jag upp tidigt för att ta mig till gymmet och löpbandet. För idag fick jag ett mål att träna mot = kan icke låta bli! Har aldrig varit så disciplinerad med träningen som jag var inför bröllopet, ett mål är alltså vad som behövs!


Ett av alla foton jag bläddrade förbi - vi två på Teneriffa 2007