.



Idag är det 31a juli vilket även innebär att det är Elin-dagen! :) Så grattis till mig och alla andra Elin:anar och Helena:r! Ovan ser ni presenten som jag fick i torsdags av mina älskade föräldrar! Jag var för första gången inne i Marc By Marc Jacobs-affären i Stockholm och gick där och trånade efter i princip allt men hade inte ett ruttet öre så det fick stanna vid drömmarna. Pappa undrade sen om jag hittat något och jag sneglade på örhängena och strax låg dom i en fin påse som var en tidig namnsdagspresent! T A C K ! Och idag fick jag ett grattis av en kund som såg mitt namn på namnskylten och tydligen hade koll på dagarna och jag sa att presenten satt i öronen och när dom tittat sa dom "det var en väldigt fin namnsdagspresent" och då svarade jag "jag har världens bästa föräldrar!" :)