2020.

Hej 7e januari 2020. Idag startar liksom året på riktigt och ordentligt. Idag börjar jag jobba igen efter 17 dagars ljuvlig ledighet. I torsdags tyckte jag att jag var klar med ledigheten och kände att jag lika gärna kunnat jobba. Så kände jag fram till igår. Då kände jag njaaaaae, lite till!? Haha. Men det ska bli HIMLA fint att träffa alla kollegorna igen. Och en som kommit tillbaka efter att ha provat lite annat. Åh, mina kollegor ❤️
 
Jag minns att jag kände nyåret 2018/2019 att jävlar nu ska saker förändras. Det gjorde det! Men jag känner prick samma sak nu. 2020 SKA förändringar ske och jag är så taggad på detta. Jag fick en flaska champagne av farbror Kjelle i somras som jag fick om jag lovade att öppna den vid ett mycket speciellt tillfälle och bara jag och Anders skulle dricka den. Och jag vet PRECIS när detta tillfälle är.
 
Å andra sidan finns det vääää-häääldigt mycket att fira detta år, bland annat 15 år tillsammans, 15 år som förlovade (knappt 6 månader mellan bara... hehe) samt tio år som gifta och en viss person fyller 35 år! Och det är inte allt! Och än vet vi inte vad livet har att erbjuda detta yngsta år på det nya decenniet. Det blir nog mer att fira än det vi redan vet.
 
Nähäni, lite te och sen full fart mot framtiden! 🥳
 
 NU KÖR VI!