bästa fikabesöket.

I söndags fick vi världsfint fikabesök hemma. Min farbror Kjelle och min kusin Lotta var och hälsade på Kjelles fru Ann som går en kurs på Öland. På vägen hem stannade de till hos oss innan det bar av hem till 08 igen. Så glad jag var över att de kom! Åh! Jag råkar ju vara den i släkten som bor allra längst bort så det är sällan jag träffar dem, vilket jag verkligen sörjer. Än mer sällan är det någon som har vägarna förbi Kalmar så LYCKAN när de har det! ❤️
 
Vi bjöd på fruktsallad, glass och te. För så är det, den här Kjelle-familjen är tedrickare 😍 Gillar't! Vi pratade om farmor och farfar, Lottas nya jobb (på Sida!), fotboll och ditt och datt. Visade huset och barnen blev först blyga och sen hängde de med Kjelle och ritade. Fick en tokfin flaska bubbel som jag fick lova att vi skulle spara till ett mycket speciellt tillfälle och bara dricka vi två (jag vet preciiiis när den ska drickas!). Åh vilken ljuvlig söndagsförmiddag i fantastiskt juliväder!
 
 
 
 
Innan Kjelle och Lotta kom så frågade My mig hur Kjelle såg ut (det var ett tag sen de sågs, som sagt...) och mitt svar blev snabbt och självklart "nästan som morfar, men med grått hår". För de är lika de där bröderna, alla tre. Samma frisyrer har de haft också. Älskade, fina, underbara släkt! Åh! ❤️ Tack Kjelle och Lotta för en så härlig stund med er!