sånt som händer.

En fredag för några veckor sedan på jobbet.
 
1) Jag talar ju mycket (underdrift) i telefon på jobbet. Tar in en del uppgifter osv. Pratar med kund och tar in uppgifter med kund. Avslutar sedan med frasen "tack, då har jag fått allt jag fått!". Eh, snyggt sagt Elin. Mer rimligt hade ju varit "då har jag fått allt jag behöver!". 😂
 
2) Förutom att jag pratar mycket i telefon så svarar jag även mycket i telefon. Plötsligt hör jag mig själv säga "Välkommen till X, du talar med Ea Löwstedt"... EEEEEH!?!?!?!?
 
Det gick bra den här dagen på jobbet, haha. Började dessutom fnissa när jag sagt min dotters namn i telefon på jobbet. I övrigt upptäckte jag även senare samma dag att jag hade trosorna ut och in.
 
Välkommen till Elin Löwstedts liv! 🎈
 
 I fredags var detta! Premiärade denna kostym, älskarrrrr den!