inne.

Jag var precis på väg att förbereda barnens overaller imorse och så tittade jag ut. Nu var det inte bara kallt (-9) utan även världens snöyrande ute. Så nä. Barnen fick stanna hemma. Jag kan ju! Fick avboka lite planer, som förvisso blivit lite lösa också pga detta galna väder, men barnen blev mycket nöjda. Vi bytte t.o.m. kläder och satte på oss mysmysmyskläder. Druckit varm choklad till frukost och så tänker jag att idag blir det soffan till max. Just nu med tre skärmar på en gång. Jag med datorn, barnen med paddan och så Nyhetsmorgon på TVn. Idag får det vara så. Frusna är vi alla tre dessutom. Jag har på mig fleeceleggings, tjocka mjukisbyxor, ullstrumpor, raggsockor, fleecetofflor, linne, klänning, tjock stickad tröja och Anders fleece och sitter under en filt. ALLTSÅ? Fortfarande inte helt ofrusen. Galet. Nåväl. Nu ska jag ta tag i lite tråkigt på dator. Sånt där som känns viktigt för mig men som inte är så viktigt egentligen kanske. Jaja, tjipp!