ooooonsdag,

Gääääsp, är väldigt redo att sova. Ska nog göra det snart. Skrev delprov 2 av 4 idag i min kurs, det kändes bra! Jag svarade på allt dock kom jag inte ihåg "komplementär" som den ekonomiskt ansvariga kallas i kommanditbolag. Men det kanske till och med kvittar, det vet jag inte. Hoppas på att få resultatet denna vecka så jag kan lämna det bakom mig. Ska skriva nästa prov torsdag nästa vecka så imorgon är det bara att hoppa på det! Yey!
 
Annars då. Har strimlat en massa papper på jobbet, köpt ett årskort på Äventyrsbadet för mitt friskvårdsbidrag (åh vad jag ska simma! ❤️), sprungit en sväng, byggt hinderbana i trädgården med barnen, byggt med magneterna med barnen, lagat halva middagen, ätit smarrig middag (morotsgryta!), duschat och fotat med barnen. Och skrivit provet förstås. Bra dag ändå!
 
 
 Förstår inte hur vi lyckas. Det ser ut såhär sååå ofta i hallen!
Vi alla är slarviga här!
 
 De började dansa när jag skulle fota dem.
Och fnissade hysteriskt ❤️