en vanlig 26-åring i kalmar.

Blogg.se's framsida har idag MASSOR med bloggtips om bloggare som är au pairer i Paris, flyttat från Nybro till Chile, pysslar med musik eller film i USA, hur det är att bo i Tokyo, lyxliv i Milano, barnhem i Indien och uppdrag i Tanzania.

Jahaja. Jag är en nyss bliven 26-åringen som lever mitt lilla liv i Kalmar med min man och hans dotter och två knäppa katter. Jag tycker jag har rätt många läsare på min blogg men förmodligen har jag inte det om man jämför och jag vill inte fråga mina vänner för dom har säkert 10 gånger så fler så då känner jag mig bläig, jag har inget glamouröst jobb - jag jobbar timmar och skulle kunna göra mycket för ett fast heltidsjobb, jag skulle önska att pengar inte hade en så stor betydelse och ta upp så mycket tankeverksamhet, jag drömmer om mycket stora saker bl.a. att flytta till ett hus i skogen med cykelavstånd till stan, jag saknar min familj och mina vänner hemma i 08 där jag är uppvuxen, jag skulle hemskt gärna bo ett år i New York men jag trivs väldigt bra hemma också - en helt vanlig 26-åring som känner sig som 21, tycker hon är lite misslyckad i livet men tror och hoppas det kommer vända inom en snar framtid, försöker vara en positiv prick, lite modeintresserad är hon också minsann och undrar hur man lyckas hamna på blogg.se's första sida så man får sig lite läsare.

Måste man har världens mest spännande liv för att hamna där eller hur går ni till väga..!?
Linda

Jadu, jag har inget bra tips, har inte heller hamnat där någon gång, inte ens när jag tipsade om min insamling till rädda barnen och afrikas horn.

Man måste nog vara cool om man ska hamna där. Iofs är ju både du och jag ganska coola, bara andra som inte kan inse det ;)

Kram på dig!

Alexandra

Anledningen till att det ligger drösvis med utomlandsbloggar på framsidan är pga en pågående kampanj hos blogg.se Ibland kör dem temakampanjer och dem har haft det med utomlandsbloggar tidigare.

Frida

Tack Elin! Jag gillar den :)



Caroline

Hahaha...sjukt roligt skrivet! En socionomstuderande tjej i Göteborg drar inte heller till sig fotoblixtarna och rampljuset tyvärr - om det nu är till någon tröst :)