gullvivan och björken.

VET NI HUR GLAD OCH PAFF OCH LYCKLIG JAG BLEV NÄR JAG SÅG NEDAN!?
 
 
Gullviva är min absolut bästa bästa blomma. Favoriternas favorit! Jag har inte ens sätt att det var någon liten knopp och plötsligt bara stod de där!? Iiiiiih!
 
Men jag har fortfarande inte vant mig vid att allt är ca. två veckor tidigare här än hemma i 08-skogen. Där kom gullvivorna oftast kring valborsmässoafton. Har ju bott här i snart 16 (!!!!) år så någon gång borde jag väl få in det i pallet?
 
Nästa sak som förvånade mig:
 
 
Muuuuusöron!!! Har dock lärt mig nu, efter snart åtta år i huset, att musöronen kommer tidigare på den ena björken. Så det är där en ska hålla span.
 
Hahahahaaaa, såg nu att jag ju redan skrivit om sakerna ovan. Herregud. Nåväl. Då förstår ni kanske min exalterade känsla över det 😂
ajlimullersandvik.blogg.se

så härligt! Jag bor i Umeå, ligger lite efter med andra ord ;P

Svar: Men snart såååå! :)
cirkus löwstedt