hej hej hallå.

Har legat sjuk sen i söndags. Bläää. Vaknade med halsont i söndags men funkade ändå fram tills eftermiddagen då jag bara låg i soffan. Måndag var bajs. I tisdags mådde jag helt okej på eftermiddagen och halsontet från helvetet hade ända svalnat ett ansenlig mängd grader. Ställde klockan och var peppad på att gå till jobbet igår. MEN NÄHÄ. Vaknade inte alls pigg och med feber igen, huh. Bara tillbringa ytterligare en dag i soffan då. Har alltså ätit Voltaren mot halsontet. Grattis. Igårkväll kändes det helt okej igen. När jag tog en varm dusch så var halsontet knappt märkbart.
 
Det är så konstigt för det kryper liksom uppåt? Igårmorse var jag så svullen i svalget att jag fick kväljningar bara av att prata. Urk. Idag har jag fortfarande ont men tror ändå det är hanterbart... Men jag fattar inte. Nu sitter ontet nästan uppe i munnen. Men ingen feber! Halleluja! Dricker te med honung och ska väl ta en Voltaren.
 
Och - I EFTERMIDDAG KOMMER M A M M A ! ! ! Som vi längtar!!!!
 
 
 
Följde med och hämtade barnen i tisdags när jag ju mådde helt okej, SÅ MYSIGT!!! ❤️ På vägen hem så hade vi liten lektion i barrträd (skillnaden på granbarr/-kottar och tallbarr/-kottar).
 
 
Promenara hem den korta biten från skolan med min älskade lilla familj ❤️ Mysigt så det förslår.
 
Det blir sannerligen en kort arbetsvecka för mig pga. den här jävla halsen. Imorgon är jag nämligen helt ledig 🎈 En arbetsdag lång vecka. Jisses. Nähä, dags att ta tag i denna torsdag femte september. Kombinera ignorans, tolerans och kurering för halsen! Tjipp!
Annabanana

Men nääääe fy STACKARS dig. låter hemskt. halsont är sååå jobbigt :/ usch usch KRYA på dig!!!! <3

Svar: Ja fy fan alltså, men nu är det MYCKET bättre! :)
cirkus löwstedt