tillbakablick: kalmarsund pride 2018!

 
 
I september var det Kalmarsund Pride och jag var så sjukt peppad! Det har förstås hållt på några år och precis som en kan tänka sig så avslutas Prideveckan med en parad genom Kalmar! Tidigare år så har jag mest njutit av veckan på avstånd pga olika anledningar även om jag alltid så gärna velat ta del av paraden. Men i år hörni, då jäklar! Dels hade barnen förstås Pridetema på förskolan men jag hann även med en föreläsning på biblioteket, besöka Prideshoppen och sista dagen var det ju paraden! Vi frågade barnen - ska vi titta på den eller ska vi gå med i den? Det var självklart för dem - gå med i den! Så det gjorde vi! Mamma var här också och njöt lika mycket hon. I paraden mötte vi upp Johanna och Gustav också. Det var SÅ fint! Längtar till Kalmarsund Pride 2019!
 
Bildbomb!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fy faaaasen vilket lyckorus det här är! Vill aldrig missa en Prideparad igen! Om några år, när Ea och My är lite större, måste vi åka upp och ta del av den i Stockholm också. När paraden var slut pep vi bort till Tokige Ture och köpte lördagsgodis innan vi åkte hem. Med känslan av bubbelvatten i ådrorna! Aaaaah!
 
❤️🧡💛💚💙💜
Kalmar - Kalmarsund - Kalmarsund Pride - Pride - Prideparad
Anonym

Det häftigaste o skönaste jag gjort!!🎉

Svar: Antar att det är du mamma 😊 Ja, det var B Ä S T ! ! ! 🌈
cirkus löwstedt