3.

Dagens hittills sammanfattat i tre foton:
 
 Har städat huset. Känslan i kroppen när jag satte i ny dammsugarpåse OCH nytt filter,
är det normalt att känna så som jag gjorde? Bli helt toknöjd och tillfredställd
och typ mmm:a nöjt vid varje drag med dammsugarmunstycket? Så var
det i alla fall!
 
 Drack en kopp te innan jag satte igång städningen så det fick bli brunch, eller stor
frukost vid lunchtid. Gott gott!
 
 Plockade så många lupiner jag kunde i hålla i handen, älskar'om! Blev helt paff när
de pratade på Ekot om att de typ ska utrota lupinen någonstans i Sverige, för de
spred sig så mycket. Åh! De som är så fina och luktar så mycket SOMMAR!
Buketten resulterade i sex buketter i olika storlek som nu är utspridda i hela
huset! Så härrrrligt!
Johanna

Så himla vackra! Fast luktar gott vet jag inte ... typ kattpink tycker jag!? Men kan ändå vara värt pga så tjusiga.

Svar: Jooo! De luktar gott! Eller, jag har inte kört in näsan i dem men när jag stod och plockade ner dem i vaserna så luktade det så gott, så mycket SOMMAR!
ELIN

Ulrika

blir alltid SÅ nöjd om jag gör något städrelaterat. kanske främst pga... händer aldrig. men ja, man får bli sjukt stolt och nöjd!

Svar: Städar gör jag nog mest hela tiden på ett eller annat sätt. Brukar städa av hela huset varannan vecka ordentligt. Men byta dammsugarpåse göra vi uppenbarligen rätt sällan pga JÄTTEFULL. Blev typ pirrig i magen när jag bytte den för att jag såg fram emot att få dammsuga med ny påse? Så knäppt.
ELIN