vattenkrig.

Jag ska i alla fall träffa två bästpersoner på restaurang på fredag och det känns väldigt fint förstås. Och det bästa idag var garanterat Cirkus Löwstedts vattenkrig! Jag och barnen mot Anders. Fast det blev orättvist ändå för han hade vattenslangen och gigantisk sköld, den jäkeln! Men kul hade vi!
 
 Blöt! Och kall!
 
 Blöta! Frusna!
Ea frågade vad det vita på fotbollsplanen var när jag torkade henne.
Tittade på skärmen och pekade på bollen "det där?!" Ea: "Ja.. Är det en gräsklippare!?"
Jag: "Hehe, det är bollen!" Så skrattade vi gott. "Jag trodde de jagade en gräsklippare!"
HAHAHAHAHAHA! Lite lätt besviken med tanke på hur mycket vi ändå ser på fotboll
och hur pass mycket intresse hon visar för det! Haha! Roliga unge!
Hon som igår tyckte vi skulle köpa ett fjärde skohorn och jag tyckte att det behövde vi
ju inte, det räcker ju med tre varpå hon svarar "men en bläckfisk behöver ju åtta!"
😂