lördagsblogg och minioner.

Ska det här gå och bli en lördagsblogg eller? Att bara blogga på lördagar och om lördagar. Haha. Men det är oftast den tiden på veckan som allt är väldigt lugnt och jag inte är alltför trött. Ea och My brukar få titta på film då (Dumma mej i detta nu!) och då är det mysigt att krypa upp med dem i soffan och ha datorn i knät, glo lite på filmen och gosa.
 
I detta nu kurerar jag dessutom halsen med te. Men det är lite jobbigt pga brände mig satan i munnen igår på samma dryck. Min nya termosmugg var alldeles för bra... NÅJA. Blivit smått förkyld sen igår eftermiddag och under dagen har jag även fått ont i halsen... Nej nej nej nej. Dock bättre att det kommer nu än nästa helg för då väntas ÄVENTYR! Yey!
 
Minns ni att Ea och My fick varsitt chokladägg med Paw Patrol för lite sen? Idag blev det varsit Minion-ägg. Lördagsgodis är tydligen introducerat. MEN. Bara choklad! Jepp. De har aldrig ätit något annat godis och aldrig bett om det heller, så vi håller oss till choklad. Ren naturprodukt och allt. (Vi säger så i alla fall).
 
HERREGUD VAD JAG ÄLSKAR MIN MAKE. Han kom precis in och sa att vi skulle strunta i att laga tänkta middag och beställa en familjepizza. Åh. Bästa Andersen min ♥
 
Slutblajjat. Nu ska jag försöka synka telefonen (iPhone) med datorn (Mac Book) för nästa vecka blir min iPhone 6S utbytt! :D Någon som vill köpa den gamla?
 
Tjipp och hej!
 
Ea fick Minion-tatuering i sitt ägg! Bebisen skulle på på en gång! :)
 
 My fick ett armband, skulle förstås också genast på :)