sött.

Jag sa igår "mitt sötsug är typ borta!" och satt och tittade på mitt sällskap som käkade MilkyWay så det typ stod ur öronen på'na. Och så tog jag ett par i sympatiätning.
 
Idag: jag öppnade ett paket Fingers, ca 17 minuter senare var alla slut.
 
Hepp!
 
 
 
SÖTT!
I dubbel bemärkelse. Ea och My fick möjlighet att smaka chokladbollarna jag gjort i helgen.
De intresserade sig inte nämnvärt. Sen hittade de pärlsockerrester på bordet. Succé!
I förrgår åt jag några chokladbollar i soffan. Igår tittade My in under soffan och säger "BULLAR!".
Jag: Va? Är det bullar under soffan?
My: Jaaa!
Jag funderar och undrar och sen händer något annat.
Sen byter jag blöja på henne i soffan och hon säger återigen "BULLAR!" och
sträcker sig efter... ett pärlsockerkorn!
Aha! Bullar = bollar = chokladbollar!
Sötfis!