28+1.

Hörni. Det är ju såhär att jag går och fyller år snart, om ungefär tre veckor, typ 21 dagar. DEN 20e AUGUSTI. Ja. Och jag typ älskar att fylla år (hur kul kommer det då inte vara när Ea och My fyller år?!?!) och skriver aaalltid önskelista. Så även i år :)


Så ser den ut. Angående "diamant"-örhängena så är det ju kanske något oklart vad jag menar. Nämligen örhängen som ser ut somsmå diamanter, men det behöver inte vara äkta diamanter såklart, men jag vill inte ha något H&M-krafs i öronen längre. Dock är jag lite osäker på hur stora jag vill att dom ska vara. Hm. MBMJ-örhängen är sådana i helt guld och silver, utan färg;


Och med Elin-halsband menar jag ett spdant halsband som Carrie har i SATC men med Elin då förstås! :)

Presentkort ja... Behöver kläder. JA. H&M är bra. 

Det var det! Puss!