mysdag!

Idag har det varit mys på hög nivå i det Löwstedtska hemmet! Jag steg som vanligt upp innan kidsen, idag strax innan 7, åt frukost, fixade iordning för deras mat under dagen, tog kattlådan osv. Sen kröp jag ner i sängen igen! Vaknade till vid 8:10 och då sov sötkorvarna fortfarande men var på väg att vakna. Jag bäddade sängen och drog upp gardinen. Gick till deras säng och drog sakta bort täcket. Och där ligger världens finaste Ea och tittar på mig med sina fantastiska ögon och ler stort! Kan en dag börja mycket bättre!? :) Och när dom sen ätit frukost så somnade dom (som dom brukar...) om i soffan så då sov jag också lite till. Sen bara var vi soffan och myste hela dagen! Kramats, ätit, gosat och så vidare. Ea har själv lagt sig på sidan idag, kanske snart vänder sig om?! :) Invigde kläder dom ärvt av storkusinen W också :)


Ea ligger på sidan i ärvd myssparkdräkt :)