hej då augusti!

Så var augusti slut och i mitt huvud även sommaren. Men enligt väderleksrapporten så stämmer ju inte det;


Göööött! Dock kommer hösten, september och nästa vecka inledas med inomhusaktivitet i form av Öppna Förskolan! Wiiiho! Har inte varit där sen i maj och är så pepp! Ea och My också hoppas jag på! Dock vet jag inte riktigt hur jag ska bete mig. Tidigare har jag ju bara burit in babyskydden men nu måste jag ju bära in barnen, som dom är. Oavsett om vi åker bil eller vagn. Man får inte köra in vagnen. Jahaja. Inte mycket i världen som är tvilling/tvillingförälderanpassat inte nej. Förvisso har jag ju världens bästa mammor så det reder sig säkert. Men BVC-besöket då? Eller läkarbesöket? Håhåjaja. Om man inte kom på finurliga lösningar innan man fick två lika gamla barn så gör man det så säkerligen nu!

Nä. Nu ska jag gå och lägga mig. Har haft funderingar på att börja följa Big Brother, men jag är banne mig inte sugen. Alls. Blev inte direkt mer sugen när jag såg att hälften av deltagarna är från Norge - jag fattar iiiiinte norska. Så. Skönt. Och då kan jag dessutom fortfarande med lite mer heder i behåll ifrågasätta denna sjuka hysteri kring Paradise Hotell... VARFÖR?!?!? Kan. Ej. Förstå. 

Så med andra ord lär jag vara den enda som inte har något att komma med bland oss mammor imorgon på Öppna förskolan ;)


Hej då!