semester del 2.

Min andra semesterperiod inledd! Två veckor blir det den hör omgången! Najs! Inleder med att bege mig norrut till 08-land för mys med familjen. Anders stannade hemma, håller katterna sällskap och vattnar gräsmattan. Sitter i detta nu på bussen, lite mer än halva resan avklarad. Lite sned på Swebus då dom skryter med eluttag och wifi åt alla, men jag har förstås hamnat på en ersättningsbuss utan allt. Trodde toalett saknades först men fattade sen att den inte var där den brukar (trög Elin). Sitter nu och funderar på om jag ska kissa eller inte. Är kissnödig men gillar inte alls att gå på sånadära toaletter. Åh. I-landsproblem deluxe. Lagom till jag funderat klart är vi säkert i Sö'tälje! Nåja. Bebisarna håller mig sällskap, likaså mina tidningar och bok. Och Sverige utanför fönstret. Hade planerat att lyssna på massvis med Sommar i P1 men vågar inte eftersom batteriet på telefonen tar slut så fort då. Eluttag saknades ju. Nåja. Lite godis kanske man skulle knapra i sig. Och kanske kissa. Eller inte. Eller jo? Åh. VelElin.