två blogg.se-frågor.

Ni som använder blogg.se på ett eller annat sätt. Jag har två funderingar och det hade ju varit najs om någon där ute vet svaren :)

1. Finns det en iPhone-app till blogg.se? Om inte, ni som mobilbloggar (för det ser jag ju att ni gör) med eller utan bild, använder ni MMS-funktionen då? Blir det inte dyrt?

2. Om jag ska publicera ett inlägg som jag sparat som utkast så har jag förstått att det då publiceras den tid jag sparade det så att säga. (Jag skriver och sparar det på tisdagen 2 augusti, publicerar det på torsdagen 4e augusti men då hamnar det på den 2a augusti). Har jag fattat rätt? Jag har gjort detta med två inlägg, det första hamnade på den dag och tid jag publicerade det, det andra på den dag och tid som jag skrev det. HUR GÖR MAN? Jag vill att det hamnade när jag publicerar det :)

Tack på förhand! :)
Alexandra

1. Nej det finns ingen app till någon telefon. Blogg.se gick ut med att dem skulle skaffa en app runt jul förra året men hej vad sega man kan va, för det har ännu inte dykt upp någon. Har aldrig bloggat via telefonen. Förinställer hellre alternativt skiter i det.



2. Förinställ inlägg så slipper du dess problem. Skriv ett inlägg imorgon men ställ in det för publicering på onsdag osv.