190109.

Nionde januari kommer nog för alltid klinga fint i öronen på mig och Anders. Det var nämligen 9e januari 2011 vi for på bröllopsresa till Mauritius och det var den 9e januari 2012 som vi åkte iväg i tre (!) veckor till Mexiko! Två fantastiska underbara resor!
 
Nionde januari 2019 började på allra mysigaste sätt med hela familjen i storsängen och massa gos. Sen massa mer gos i soffan. Små sovvarma kroppar alltså, det bästa som finns! Drog ut på en efterlängtad morgonpromenad vid 8-tiden, när det anades en gryning. Blåste och kom snöblandat regn, haha! Inte lika mysigt men så skönt med promenad! Grått så det förslog dock! Lite skillnad mot hur det var på resorna för åtta och sju år sedan! 😊
 
Trodde jag skulle hinna hem innan barnen åkte till förskolan men precis när jag svängde in på vår väg såg jag rumpan på bilen svänga ut i korsningen i andra änden. Skit. Kom in och såg att klockan var ingenting och blev rädd att det hänt något... Men strax därpå kom bilen tillbaka och då kunde jag pussa och krama på ungarna. Anders hade också upptäckt att de var lite för tidiga så de fick ta en sväng med bilen, haha!
 
Tre bilder från morgonen!
 
 
 
 
 
Strax ska vi på ett möte som vi helst sluppit. Men är ändå glada över att det är bokat. Åh. Får ont i magen. Men hoppas det blir bra.