jag har något kul att berätta!

Håller på med sista inlämningsarbetet i min kurs och känner mig så omotiverat omotiverad? Så störig känsla! Det är det sista och det är inte särskilt svårt plus att jag ju tycker det är roligt, egentligen? Så himla skumt. Kan ju vara så att jag typ vet exakt vad som ska skrivas och det känns liksom bara tråkigt då, som om jag ska göra något som inte utmanar? Bah. Får ta ett krafttag imorgon och på torsdag och bli helt klar. Har dessvärre två möten imorgon så det är lite typiskt, försvinner ju en del tid och det dessutom delvis när barnen är på förskolan vilket ju blir effektiv pluggtid normalt sett.
 
Nä. Får ta och gaska upp mig i det här nu hörni! Gaskgask!
 
Men nu till något roligare...
 
 JA, NI LÄSER RÄTT!
JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!
 
Jag börjar den 8e oktober så precis en månad var jag helt arbetslös! Det är ett jobb inom handels på ett syskon till ett företag jag jobbat på tidigare, samma koncern och så. Det ska precis till att öppna upp i Kalmar så jag ska få bygga butik och vara med från scratch, såååhååå kul!!! Det är på 60% men det känns ändå helt okej, dels med tanke på vad jag kommer ifrån med min utmattning och så plus inte blir kvällsjobb alla dagar i veckan. Men om det funkar som det brukar funka inom handels blir det ju fler timmar än vad kontraktet säger 😊 ALLTSÅ! Jag är så glad och hejig på mig själv! Yey!!! 🎈