gårdagen i bilder.

 
Bilen har plingat om att kalibrera däcken ett gäng gånger de senaste
veckorna. (Vi hade tydligen helt missuppfattat funktionen)
Jag svängde förbi Liljas verkstad påväg hem från gymmet och
tur var väl det, eftersom det satt en spik i vänstra framdäcket.
Fick punkan lagad och alla däck pumpade HELT GRATIS.
Tackarrrrr!
 
 Efter att ha fått köra en stund för att något skulle ställa in sig (???, bilar är verkligen
mitt sämsta området, korkad Elin) så var det en snabb dusch hemma och sen
hem till Anna där jag blev bjuden på smaskig omelett och härligt snack!
Mari och Alicia kom också förbi! Mysigt! Vi pratade om bilar och att tydligen
alla tre var nojiga över att tanka fel bränsle i våra bilar. Och Anna säger
"ja, jag är ju så tankspridd!" HAHAHA! Är hon från Göteborg eller?
OBS! Hon sa det inte med flit, eller!? :D
 
 
Sen hittade jag en färdig jordgubbe! Som barnen plockade tillsammans ♥
De delade på den förstås och den slank ner i ett nafs. Jag fick lite jordgubbssaft
på fingrarna efter delningen och det jag kunde slicka i mig - M U M S ! ! !
 
 
EH!? Vad hände? När? Hur? Ja, på Annas altan antar jag.
Kändes som vi satt där i en kvart i typ halvskugga, men det var nog närmre
1,5 timme och delvis i helsol. Tydligen. Nåja, det gör inte ont som tur är.
 
Sen var det god natt till barn, skorpätning och Orange is the new black-tittning och sen god natt för undertecknad. Och idag är det bara slapp och energipåfyllning som gäller. Mulet och senare regn. Nu - te och bloggläsning. Tjipp hej!