det har gått 366 dagar.

29e januari. Idag är det ett år sedan du såg på oss för sista gången. Ett år sedan jag klappade dina gosiga kinder för sista gången. Ett år sen jag låg bredvid dig i sängen för sista gången. Ett år sedan du kom hem för sista gången. Ett år sedan vi höll varandras händer för sista gången. Ett år sedan jag kände den tryggaste doft som finns för sista gången. Ett år sedan vi fyra föll i varandras armar och kände något vi aldrig känt innan. Ett år sedan du tog ditt sista andetag.
 
Vi har upplevt 366 dagar utan dig. Alla dagar. Alla datum. Alla tisdagar. Alla högtider. Alla födelsedagar. Alla årstider. Alla upplevelser.
 
Jag har skruvat flera lådor skruv utan att kunna berätta det för dig. Jag har känt kvällsbrisen utan att kunna prata med dig om det. Jag har tagit stora beslut utan att få höra vad du tycker.
 
Ett år.
 
Och för varje kvällsbris resten av mitt liv är du med mig.
 
Pappa, jag älskar dig. Vi ses sen ♥