i fredags!

Helgen som var var det stadsfest i stan, yey! Kalmar stadsfest brukar bjuda på riktigt bra artister, i år bl.a. The Sounds. Vilka ligger mig varmt om hjärtat, det var liksom det första bandet jag verkligen lyssnade på (bortsett från min första CD-skiva "Tjejer" med Arvingarna..). Jag messade Titti och frågade om hon ville hänga med in till stan och se dem. Det ville hon! Och det blev en askul helkväll! Innan The Sounds började så hann vi med varsin drink på Pinchos och sen tog vi plats i öltältet på Stortorget och pratade och diggade konsert! Hela tiden med vår bästa skåning på SMS-kontakt då hon också anlänt stan! Ungefär samtidigt som konserten var slut som anslöt AP och då gick vi till Krögers, där blev vi kvar. Dessutom lyckades vi komma in gratis, lagom nöjd Elin ;) Bubbel och DAAAAANS! Så kul vi hade! Innan taxi hem blev den en smaskig gyrostallrik från Zappa och jag slocknade omgående när huvudet landade på kudden vid 03 (!!!) :D
 
På bussen påväg in till stan!
 
 Systraströmmen och Sveaplan var allt annat än fult.
Kalmar ♥
 
 Jag och TittiFnitti!
 
 Kalmar bjuder på magiska kulisser!
 
 ♥♥♥
 
 Bubbel!
 
Sen var det inga fler foton för det var dans dans dans! :D