söndagsmorgonen.

Hade ett barn sovandes bredvid mig från 2-tiden inatt. Vid kl 6 kom nästa. Lyfte upp henne och la henne på min arm och således mellan barnen. Bra val. För där låg vi och sov och slumrade ytterligare en timme. Så skönt! Sen gick vi ner och myste järnet, söndagsmorgnar alltså! Tittade förvisso alldeles för länge på TV, men det fick vara så idag. Vi åt frukost i soffan också - rostmackor! Med jordgubbsmarmelad. Älskvärt för både mig och mina små troll. Mums!
 
Ett märkligt arv från sin moder har de allt - att inte äta handtaget/kanterna på
rostmackor. Dessutom har jag (nyligen) lärt mig göra det.
Men inte Ea och My inte, och säger inte ett knäpp om det.
Att äta handtag på (rost)mackan alltså. Dumheter. Ska nog sluta med det igen.
 
 Så kan en också ligga. Smart unge som gjort det bekvämt med kudde under magen också.
Älskade tokstolle!