vab och säljes!

Idag blev det vab med EaPea. Hon var suuuperledsen i natt men somnade sen. Vaknade när jag steg upp vid 05:45... Satt och myste i soffan och bad efter en stund om en filt - vilket hon aldrig vill ha. Började ana oråd. Hon sa att hon frös men hon kändes varmare än vanligt. Tempade och det var inte alls mycket. Hon har låg temp i vanliga fall, under 36. Men efter 40 minuter var den uppe på 37..!? Så det fick bli så idag. Hon blev tokledsen när jag berättade att hon skulle vara hemma med mig och att vi skulle lämna My på förskolan. Åh, älskade skrutt ♥
 
Men när vi kom hem så ritade hon en liten stund (en val!) och sen åt hon frukost och jag ett par mackor. Hon åt bra så det var skönt. Nu myser vi i soffan med Mamma Mu på TVn och jag har äntligen lagt in två annonser på Blocket!
 
HÄR hittar ni annonsen för vår älskade, älskade Baby Jogger City Select-vagn!
 
HÄR hittar ni annonsen för ett stoooort, härligt dockhus helt i trä från Goki!