en dag och tre timmar.

... hann jag jobba mellan att jag själv var sjuk och det ena lilla barnet behövde bli hämtat från föris. Så är det ibland och även om mina kollegor är världsbäst och inte beklagar sig något över huvud taget så får jag ju förstås ändå dåligt samvete. Prutt. Nåja. Lös mage var orsaken så jag plockade förstås hem båda två. Hoppas det stannar vid det som var på förskolan så vi kan räkna 48 h framåt från och med i förmiddags och alltså anses friska på fredag! Eller ja, torsdag mitt på dagen.
 
Nu sover pluttarna så skönt i vagnen. De var tröööötta efter tidig uppstigning och konstig natt. De kom in till oss, härjade om specifik napp och lagom till att jag somnat om (vilket var lite svårt eftersom jag sov i fyra timmar i soffan, efter att ha somnat sittandes...) så blev en liten ledsen. Sen skulle denne gå in till sin säng igen? Och så gjorde vi det. Och när vi kommit till rätta och börjat blunda kommer nästa och ska också ligga i sin säng. Så det slutade med att jag och barnen sov i deras säng och Anders vältrade omkring ensam i en 210 cm-säng.
 
Så kan det gå. Nu ska jag ägna mig åt det nedan - tröstätning och gissningsvis rätt snart menstruation. Choklaaaaaaaad!
 
 
Longevity - en blogg om hälsa

Krya på dem

Svar: Ja tack! :)
ELIN