bättre.

!Mår sakta men säkert bättre och bättre. Nu undrar jag mest när jag är smittfri? Så jag kan få vara med familjen. Och så att Anders-älsket kan få gå på sin personalfest imorgon! Åh! Får ringa 1177 och fråga. Min Stålis-sköterska tipsade om att slänga tandborsten också, för annars kan jag smitta mig själv. TACK! Frågan är bara, från när? Finns det engångstandborstar som jag kan använda några dagar?
 
Men nu ska jag äta brunch. Är sugen på kokt ägg och risgrynsgröt. Så skönt att äntligen vara sugen på mat. Vi åt hamburgare från Max igår pga jag var så sugen och de var de godaste pommesen någonsin tror jag. Mm. Brunch och gårdagens avsnitt av Bonde söker fru och fortsätta vila, vila, vila för att bil kry så snabbt som möjligt!
 
För prick tre år och en vecka sedan så såg livet såhär.
Det var en ljuv tid med så mycket pirr och så mycket mage!