diverse.

Är så orimligt trött nu för tiden. Fattar inte. Kan en drabbas av samma trötthet på våren som på hösten? Tokigt. Somnar med barnen varje gång jag nattar dem i princip. Förra veckan gjorde jag det, blev väckt och gick ner till soffan, somnade där om inom tre minuter, sov i soffan och gick upp och la mig efter några timmar och somnade om genast. Så jag sov typ 12 timmar? Eeeh. Nåja. Det finns väl säkert någon vettig förklaring.
 
En sak som förhoppningsvis motverkar tröttheten är att komma igång med att spring igen och jag är så pepp! Har dessvärre varit mer eller mindre förkyld sen i januari - tills nu! Yey! Och det i kombination med sommartid är ju helt strålande! Det innebär att jag kan sticka ut de kvällar Anders nattar barnen, vid 19-snåret, för det är fortfarande ljust. Halleluja-moment! Ska bara göra det också, ehm :P
 
I övrigt så hoppas jag att ens ambitioner, förhoppningar och önskningar blir bra. Magkänslan och framförallt hjärtat. Oftast är det det som leder mig. Hjärnan får liksom bara processa och uttrycka känslan, men den bestämmer inte.
 
TJIPP! (Så låter det när Pelle skjuter iväg pepparkvarnen med armborstet in i drakens näsa, om ni inte visste...)
 
Blomster inplockat från trädgården i de sötaste små vaserna
som jag fyndade på loppis i somras!