vabilivab.

Som jag skrev igår så är det vab idag. Jag och Ea är hemma. My på förskolan och Anders på jobbet. Om någon nu undrar varför inte My också fick stanna hemma är det för att Ea ska få den vila hon behöver och eftersom vi känner våra barn bäst så fick hon vara hemma själv med mig. Så var det ur världen. Dock kort dag för My, 9-14-hugget. Det beror lite på när Ea vaknar, hon sover än.
 
Vi har haft en mysig förmiddag med soffhäng, Emil i Lönneberga, vikt tvätt och så fick Ea välja vad hon ville äta till lunch och svaret kom som blixten "macka!", så det fick bli ostmacka och fil med flingor. Febern är borta, men hon har dryga 37, men är ändå pigg som det verkar i alla fall. Ska ta tempen på henne igen när hon vaknar innan vi går och hämtar My.
 
Ea dekorerade sin moder så vackert med klistermärken från nya strumpor :)
janna

Hej! :)
Vilka vackra namn ni valt! Ea och My, underbara!
Mina tvillingar heter August och Stanley :)
Roligt att hittat din blogg, hoppas lillan är feberfri idag.
(visst känns det som en inte gör annat än torkar små näsor? och jag trodde det var februari som kallades vabruari;)