lörrrrrdag!


Välkommen hem till oss! :)

Igår när jag kom hem hade kidsen haft kul i hallen! Haha! Jag var helt slut igår. Somnade innan 21:30 och sov som en stock till 06:30 då jag var färdigvilad tydligen. Hade dock suttit upp i sängen och pillat (ej snusk) på Anders mitt i natten. Minns bara att han sa åt mig att lägga mig ner. Vad jag drömde..?! Att jag inte fick ordning på en tvålpump. Vad är det för skit att drömma?! Jag vill lösa världsproblem eller göra overkliga grejer. Åtminstone bearbeta mig själv. En tvålpump..?!?! Nåja. 

Lördagsmorgon där päronen vaknade innan barnen och hann ligga och dra sig! Ljuvligt! Sen myyyyys. Älskar lördagsmorgnar! Dock ett litet ärende till Hansa för att köpa skor vi lagt undan, de hade VIP-morgon och 25% på allt. Köpte skor till hela familjen (varsitt par + innemystofflor och impregneringsspray) för 1200kr! Bra jobbat!

Nu fick vi besök och ikväll väntar något... hahaha! Galet blir det! :D