1,5 ÅR!!!

Idag, den 18e maj 2015 så blir Ea och My 1,5 år! ETT OCH ETT HALVT ÅR! Och vilka 1,5 år det varit! ♥ Livet har förändrats totalt och jag har känslor jag aldrig tidigare haft och tänk, tänk att en kan älska så här mycket!
 
141118 - 1-årsdagen!
 
 141218 - 13 månader!
 
 150117 - nästan 14 månader!
 
 150216 - nästan 15 månader!
 
 150319 - lite mer än 16 månader!
 
 150419 - bara drygt 17 månader, då det här var strax efter midnatt...
Vi var i 08, jag och barnen. De vaknade och var ledsna. Sen hade de
megaskrattfest i 2 timmar innan vi till slut somnade.
Spunk på den.
 
 150516 - nästan 1,5 år!
 


Och det är verkligen full rulle om dagarna nu! De kommer på nya saker, de klättrar, springer fram och tillbaka, pratar massor (sitt eget språk :)), magarna fungerar ÄNTLIGEN utan anmärkning, de drömmer massor, tar för dig allt mer, älskar att vara ute, säger 5-6 ord ("titta", "där", "mamma", "pappa" och "gurka" och de senaste dagarna tror vi även att "min" och "muu" tillkommit), har massor med tänder (alla hörntänder precis kommit och är på g)! Älskar livet med de här två! Tokiga barnen!
 
EAS OCH MYS TOPPLISTA:
- att slänga ner saker för trappen (helst klossar = mycket ljud)
- att vara ute och leka i sandlådan, gunga och promenera omkring
- hänga på IKEA
- vattenmelon
- titta på när någon av oss klipper gräset
- titta på djur, framförallt katter
- hämta och lämna saker åt oss
- SINA SKOR
- jaga katter
- slå hårda saker i fönsterrutan...............
- pussas
- titta i böcker
- läsa böcker med mamma och pappa
- sjunga med oss
- dansa till mamma och pappas musik
- sätta på sig sina mössor
- plocka och greja med klossar/sångkort/duplo
- mm
- mm
Mamman

Puss jag älskar dig! Och hela högen i Kalmar.längtar så efter er😘😘😘😘😘😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Johanna

Gullisar alltså! 💕💕💕💕💕💕💕

Johanna

Det var alltså jag. Som skrev gullisar.