måndagslek!

Tjenis måndag! En mycket regnig och grå sådan. Som dock förgyllts av hela tre små glada pluttar hemma hos oss! Anna och Hilma kom hit strax efter 9, myspys! Massor med lek och bus. De tre pluttarna var alltså Ea, My och Hilma. Inte jag, Anna och Hilma.
 
Stå i lådor. Det är kul grejer det!
När barnen fått i sig lunch så for Hilma och Anna hem och Ea och My somnade snabbt och gott i vagnen. Snarrrrrk. Om en timme-ish så kommer Titti och Olle för att kolla igenom utrensade kläder. Så ser vår måndag ut! Och ikväll ska jag vara taxi! Känns finfint. Liten insats som en vet betyder mycket!
 
OCH VET NI!? NÄSTA VECKA KOMMER MAMMA&PAPPA/MORMOR&MORFAR!!! ♥♥♥♥♥
Mari

Åh, vad glad jag blir för eran skull! Vet ju jävla (rent ut sagt) kul det är att ha besök hemifrån! <3

Svar: <3 <3 <3 Ja, och om allt går som jag vill så följer jag och barnen med upp se! :)
ELIN

Johanna

Åh så härligt! Både dagen hittills och allt som komma skall.