3/3 07-15.

Tredje mars.

2007
- var jag en lördag och vi var lediga
- jag köpte en trisslott men vann inget (hade tydligen planerat att
ringa till CSN och fisa i telefonen om vi vunnit massor)
- var på toaletten (bloggade om så viktiga saker :))
- var jag på fest på kvällen och bloggade vi hemkomst, men det tillhör ju 4e mars
 
2008
- tjurade jag över att jag inte fick någon kommentar fastän
jag laddat upp massor med bilder (hahaha)

2009
- så tvättar jag med publik
- möter Malin Wollin på gatan och känner att det var lite jobbigt
pga. sjabbiga kläder
(vår tvättstuga nådde man från gatan och publiken bestod av
personal från frisörsalongen i samma hus)
 
2010
- var jag glad över vädret - sol
- ... och över att sluta tidigt
- hade jag på mig mina nya mysbrallor (som fortfarande är favoriter)
- och delade med mig av de briljanta skämten som vi dragit på jobbet:
 
- Hur vet man att det är en råtta i kylskåpet?

- Vad heter gynekolog på isländska?

- Vilken är världens minsta fågel?
 
(Kan ni svaren!? :))
 
2011
- var jag sur över att dagen innan failat på uppkörningen
- var på pass på gymmet
- samt hittade en själsfrände:
 
 
- och hävdade att det här fotot kan vara det bästa som tagit på mig någonsin,
vilket fortfarande stämmer. Apa så lycklig jag var!
 
 
 
2012
- kände vi att vi inte orkade mer. Nattklubben under sängen tog kål på oss...
 
2013
- så såg jag ut såhär:
 
 
- och var glad över de första vårtecknena:
 
 
2014
- så hade jag inte tid att blogga för då fanns det två små 3,5 månader gamla busfrön hos oss! :)
 
2015
- är halva barnaskaran febrigt och förkylt, resternade heltokig
- vårtecken i form av krokusar
- Ea har lärt sig sparka på bollen, så pass gulligt!
- och jag fick en hatt av My imorse