27 mars.

27e mars. Idag är det prick två år sedan vi tog graviditetstestet. Fy fasen så pirrigt och nervöst det var alltså. De knappa tre veckorna från insättning av de befruktade äggen och datum då vi skulle testa, tiden har aaaaldrig gott så sakta som då. Som jag minns det var det månader emellan. Men nej. 19 dagar var det. Resultatet var ju ett väldigt tydligt plus och ett par månader senare visade det sig vara dubbelt plus. Åh, älskade ungar.
 
Det ovan skrev jag strax efter jag kollat resultatet :)
 
Tänkte igår på att tänk om vi bara fått ett barn. Jag har så svårt att föreställa mig det. Vi är fyra. De är två. Det blir kö ibland, för en syster står i vägen. Det funkar liksom så hos oss. Och det känns som om vi är så priviligerade. Att vi fick det enorma lyckan att få tvillingar. Något som är så svårt att förså för andra, hur det är med tvillingar, är jag så säker på. Men vilken lycka det är, ska ni veta. Sådan lycka. Åh.

27e mars 2013, skrev att det var tumme upp för skinnjacka på Instagram.
De skulle bara vetat ;)
 
 
 
annabanana

Vilken fantastisk historia =) Och att ni nu har era två tjejer! Pretty fantasticooo !