hej då och tack!

Igår jobbade jag min sista dag i butiken (som jag aldrig skriver vilken det är men ni har säkert fattat ändå, haha). Känns lite konstigt. Jag har jobbat där sen öppning i september 2008 och sen dess har jag tagit körkort, examen, gift mig, sett världen (Mauritius, London, Mexiko, Paris, Malmö), köpt hus och varit gravid och skjutit ut de där två jag älskar mest av allt. Jag har liksom delat det med de där tokfransarna på 432. Från 23-åring till nästan-30-åring. Det är mycket som händer då. Jag har liksom blivit jag under de där sju åren och givetvis har jobbet varit med och format mig. Det har gett mig mycket - otaligt många människomöten (det som jag älskar mest), oräkenliga skratt med både kollegor och kunder, funderingar över vad folk egentligen tänker med, kunskaper på alla möjliga plan, självsäkerhet, skratt i halsen över roliga namn, Tjock-Borat, och förstås en massa, massa erfarenhet! Så jag tar med mig mycket därifrån men det jag tar med mig närmast hjärtat och det absolut viktigaste som det jobbet har gett mig, det, det stavas - Johanna Bohlin ♥
 
 
 
 
Mamman

😘👍livet upp o ner aldrig fel med olika erfarenhet , man lär sig av allt . Människor idioter landar som korsar ens väg .men man blir rikare .❤️❤️❤️👍🌼🌼🌼😘

Johanna Bohlin

Gulle dig! Ja sicken evig tur att vi började där båda två och fann varandra (du fann mig och sen dess har jag varit din). Kan inte föreställa mig en tillvaro utan dig! Och du, kakan i kylen var SJUKT GOD! H5! ❤