IRONMAN Kalmar 2015!

Jag vaknade vid 6:50 imorse, huuuur bra! Starten för Ironman gick 6:55 och Barometern hade webb-sändning! Kollade förstås och resten av dagen har vi varvat deras webbsändning med P4 Kalmar! :) Efter barnens eftermiddagsvila och mellis så gick vi bort och tittade. Löparrundan är bara nästa kvarter ifrån oss så det är nära och bra! Och vilket drag det var! Har nog aldrig varit så mycket folk ute som i år! Så kul! Vi klappade händer och hejade och bara gick och tittade på dessa järnmänniskor! Helt galet. För er som inte vet - de simmar 3,8 km på öppet hav, cyklar 18 mil och avslutar med ett marathon (4,2 mil). GALET! Vid kl 15 idag så gick 1an i mål, en svensk segrare var det! Kul! Och det dräller in folk i målfållan i detta nu kan jag tänka mig. Den stänger vid 23-hugget ikväll, så jag hoppas alla ute på banan hinner dit!
 
 
 
 
 
 
 
Och det är många så blir väldigt glada när en hejar och klappar händerna! Desto fler leenden tror jag minsann vi fick tack vare den där lilla hejarklackan på bilden här ovan! Klappar händerna och lära sig ropar "heja!" :)
Ironman - Ironman Kalmar - thriathlon
Melinda

åh vad härligt!!!