hybrrrrrid!

 
 
CHECK THIS OUT! Jag har haft en liten hemlig dröm rätt länge om en snabb cykel. Uttalade den för Anders och inte långt därefter så slog vi till på den här skönheten ovan. Åh! En hybrid och snabb som viiiinden är den! Snygg som få, därtill! På superrea dessutom! KATJING! Ser det som en 30-årspresent till mig själv :) Märket är Occano och hela namnet på den lilla parveln är Occano U 28 Hybrid H319 S15. JAAAAMEN! Har satt på skärmar, ringklocka, lås och stöd för det fanns inte i orginalutförandet. Lysen åker också på vad det lider! Hade tänkt ha pakethållare men kom på att hur ofta använder jag den? Har tänkt köpa en korg men men alltså... snyggheten kommer ju förstöras då. Vi får se! :) Och så har vi förstås satt på den lilla plutten till cykelvagnen :)
 
Imorgon blir det premiärtur till jobbet! Taaaaggad Elin här!
 
 
 
Mamman

Jag är lite dum i huvet , men var är hybrid , xtramotor som jag inte ser?eller en vanlig cykel med ngt nytt som gör den snabbare? Puss min dotra👵