septemberfredag!

Tjenamors fredag!
 
Om det blir som jag vill dyker Anders upp när som helst är hemma för att ta helg! Wiiie! Han ska dock iväg på ett möte kl 15, men då kan jag passa på att ta en promenix, med barn som ska sova, i annan miljö än vanligt, fint! Ikväll är vi bjuda hem till barnens storasyster, Amanda och hennes Viktor på middag. Vi ska även för första gången natta barnen någonannanstans än hemma (eller ja, hos mormor och morfar och farmor har vi ju gjort det, men då har vi ju sängar + att dom ska sova hela natten där). Så det känns lite nervöst, men jag tror att det kommer gå bra.
 
I övrigt är helgen rätt fullspikad. Imorgon ska jag träffa ett gäng tvillingmammor här i stan, kul! Vi börjar med att ses utan barn. Känns bra, så vi hinner lära känna varandra genom att kunna avsluta meningar och titta på den man pratar med ;) Sen blir det nog en sväng på stan med eller utan familjen för diverse ärenden. Och på söndag ska jag jobba!
 
Tittut!