pirr!

Anders och jag har pratat i en halv evighet om att gå ut och äta tillsammans. En så kallad dejt! :) Var vi ska gå har för oss varit klart toklänge eftersom det handlar om kompisar som har öppnat hak, eller en bar och ett litet kök :) Och det här står nu på tröskeln till att bokas. Barnens fina storasyster sa efter ungefär 3 minuter på BB vid första besöket "att när ni ska gå ut och äta första gången så ska jag passa barnen!" :) Så sööööt och vilken lyx ♥ Jag frågade om hon mindes vad hon sagt, och det gjorde hon absolut, och var lika entusiastisk fortfarande! Fina! Jag föreslog för Anders att vi skulle fråga om storasyster kunde tänka sig att att ta barnen över natt och morgon också och att vi skulla sova på hotell i vår egen stad! Och både Anders och och storasyster nappade på det! Hohoho! Dessutom, mina kära läsare, skickade hon en länk på ett erbjudande om 50% rabatt på just det hotell jag hade haft i åtanke. Men haaaaaaaallå eeeeeller! Vilken glad Elin det blev nu, allt!
 
Nu ska jag vi bara kolla upp ett par saker (vi var sugna på mer än ett standardrum, hehe) och lite datum och grejer så jäklar i min lilla låda! Åh! Hoppas!
 
 
 
Anonym

Underbart😘🌟👍👍👜❤️❤️❤️❤️❤️

Mamman

Är den anonyma av misstag. Hoppas det blir av. Det behöver ni. Puss mamman

Mari

Åh, vilken lyx!!! :D

Svar: Ja! Är väldigt glad över barnens storasyster må jag säga. Utan henne vet jag inte vad vi tagit oss till....
ELIN

Petra Johansson

Härligt :D

Svar: Ja! :) Hoppas det går i lås :)
ELIN