bara vara hemma och så.

Hej hej midsommardagen!
 
Om man frågar Anders så har vi bröllopsdag idag, om men frågar mig har vi det på torsdag. Bra grej - fira två gånger :) Alla här hemma med två ben sover i detta nu - barnen tar sin förmiddagslur och Anders fick sovmorgon. Jag vet inte vad jag skulle hitta på så jag hamnade här. Jahaja.
 
Igår var det barnens första midsommar! Vi åkte en sväng till Skälby och tittade på folk, hängde med Titti och Brorsan och såg när dom reste stången. Mysigt! På kvällen kom Titti (och OllePolle förstås) och käkade middag - vi grillade och Titti hade gjort en tokgod jordgubbstårta till efterrätt. M U M S !
 
Idag SKA VI BARA VARA HEMMA. Det har inte skett på hur länge som helst. Jag minns inte när jag gick en eftermiddagspromenad med barnen senast? Så det ska bli skönt! Att vara hemma och gå en promenad sen.
 
Åh, noll inspiration att skriva känner jag. Så jag letar efter helium på nätet istället. Tjipp!
 
Midsommar i 08-skogen 2012
 
 
Midsommar i 08-skogen 2013 - vi outade att 1+1=4
 
midsommar