tant och lampa.

Idag var vi iväg till Hansa City. Köpte små söta Adidas-sneakers (halva reapriset!) på jobbet, storlek 22 så vi får se när dom passar. Sen strumpbyxor/tights till twinsen på Lindex, också halva reapriset! Sen bar det av in på IKEA! Hade lite vi skulle köpa, men kom givetsvis därifrån med massor med annat också, för sammanlagt 438kr. Hittade bl.a. en lampa till ett ställe vi velat ha en lampa på länge. Och jag kan verkligen inte bestämma mig om jag gillar den... Åååh. Men nu står den där i alla fall. Och på lampavdelningen fick vi dagens skratt. Det kom en tant gåendes med en kundvagn. Kundvagnens hjul gnisslade. Tanten stannar till och drämmer till ett av hjulen allt hon orkar och traskar sedan vidare. Vi tittade på varandra och fnissade, sen tittade vi upp och såg en pojke i 12-årsåldern stå och fnissa åt samma sak, så då fnissade vi alla tre ännu mer :) Hihi. Tack tanten!

Vi kikade även på matstolar till barnen. LÄNGTAR såååå tills dom kan sitta i sådana, så dom inte behöver befinna sig på golvet hela tiden. Lite stabilare i nacken så, dröjer nog inte jättelänge ;) Så kan vi bulla upp med kuddar runt om! Å andra sidan, så som dom ligger och sprattlar i babysittern, kan dom ju inte göra då... Nåja. Någon dag kommer det. Och då är dom större. Och det behöver dom ju inte bli jättesnabbt. Hej sidospår!

Sen har söndagen bestått av matlagning, ätning och tvagning av dom sötaste kropparna jag vet. Som blir 10 veckor imorgon! ❤️



Sämsta bilden ever, orkade inte anstränga 
mig mer än så! Men där är lampan. 
Hansa City - IKEA - Lindex - Stadium