söndaaaag!

Idag sov vi alldeles för länge. Och sen låg vi ändå kvar i sängen och mös. Efter frukost (vid lunchtid) så lekte maken Karlsson på taket. Jag trodde i min enfald att han hade en granne med sig därute, men det hade inte. Och såklart som korvspad att han kasade ner från taket. Ofrivilligt alltså. Hua. Kände mig dum som attsingen att jag inte var där. Å andra sidan så hade jag skrikit rakt ut och fått en mindre hjärtattack. Så det kanske var bra ändå. Jag satt nämligen i vår säng och sorterade upp bebiskläder i storleksordning - resultatet var MER 50 och inte till plagg i 62! När jag var klar och Anders, stackaren, fått lugna sig lite efter takincidenten så tog vi varandra i handen och körde till Hansa city. Passande nog hade jag rabattcheckar på H&M så det blev fyra bodysar och två par byxor. Sen in på IKEA och komplettera det som var slut när vi var där häromdagen. Fint. 
 
Väl hemma donade vi i köket med kökslampa och sen kidsens garderob! Åh! Det blir så fint!
 
Nu är middagen inmundigad och TV-tittande och slapp i soffan står på schemat. Skönt. 
 
Hej då!
 
(Här borde det varit en bild på något. I fall det var så att vi inte hade surfat upp all vår surf... Grattis liksom, visste inte ens att det var begränsat!)
H&M - IKEA - husliv