snörvel.

Har gått och blivit förkyld. Förhoppningsvis stannar det här - snorig, täppt och lite halsont. Orka vara febrig som höggravid, liksom. Mådde inget vidare i natt (Anders var orolig att jag inte kunde andas och att bebisarna då inte fick tillräckligt med syre, sötis) men imorse kändes det bättre så det var skönt. I övrigt har jag varit och hälsat på på jobbet, köpt ett par alldeles för dyra (men nödvändiga och snygga) skor på nämnda ställe samt fixat lite med papper. Kom till min glädje på att Stadsmissionen hade öppet idag, som jag ändå körde förbi på väg hem, så jag svängde in där. Handlade för 85:- - två barnböcker, tre flaskor till Anders samt en väska till mig. Toppen! Kommer kanske bild nästa vecka, när vårt internet är "påfyllt" igen ;)
 
Nu är älsket iväg och fixar lite och jag VILL dammtorka så vi kan städa av resten av huset imorgon eller på fredag. Men jag vet inte om jag orkar... Puh. 
 
Annars så är vi nu inne i vecka 31 och jag är lika stor som en fullgången "singel"graviditet. (=stor alltså)
Stadium - Stadsmissionen - gravid - tvillingar