dagen, typ.

Jag lämnade inte Anders sida igår. Jag tycker, som sagt, inte om blåst speciellt mycket. Vi såg både fönsterramarna och altantaket röra på sig igårkväll. Dock var det inte mer än så som hände, förutom en hiskeligt massa grenar på tomten imorse. Jag somnade i soffan vid 22-tiden och låg där ända tills kl 02:25 då jag vaknade till och upptäckte att Anders och somnat. Nåja. Skönt att det inte blev värre än det blev i alla fall!
 
Idag har det var lugna lunken här hemma, jag var hos barnmorskan och 1an är i princip fixerad nu. Anders städade upp på tomten och så kollade vi på lördagens avsnitt av Så mycket bättre. Älskar Lill Lindfors! Och tyckte att Agens och Ken Rings versioner var bäst! Ikväll kommer vår kära skåning AP till oss och Kalmar, myspys! Så jag har städat undan lite här inne i gästrummet, där datorn nu även huserar. Nu ska jag stöka med lite annat innan jag hoppar i duschen för att tvätta håret. Det är inte sådär fint som det varit under hela gravidteten, vet inte om det beror på att jag slarvat med inpackningen dom senaste tvättarna eller om det enkelt slutat orka vara så fint.
 
Så var det med det!
 
En mycket liten Elin när vindarna ven som värst igårkväll.
Agnes - Lill Lindfors - Så mycket bättre - hus - husliv - höst - storm - trädgård - trädgårdsliv